Děti k tématu Tři králové skládaly rozstříhané obrázky podle čísel, hledaly odpovídající stín a zkoušely obkreslovat různé druhy čar. Procvičovaly u toho zrakové vnímání, rozvíjely logické uvažování a myšlení.
VíceDěti k tématu Tři králové skládaly rozstříhané obrázky podle čísel, hledaly odpovídající stín a zkoušely obkreslovat různé druhy čar. Procvičovaly u toho zrakové vnímání, rozvíjely logické uvažování a myšlení.
VíceDěti ze sluníčka pozorovaly, jaké vlastnosti má sníh a co se s ním stane, když je v teple. Děti přiřazovaly podle počtu teček počet vajíček do hnízda. Procvičovaly tak předmatematické dovednosti.
VíceNa začátku ledna jsme společně prožili týden plný aktivit na téma Tři králové. Děti si procvičily například jemnou motoriku a koordinaci oko-ruka prostřednictvím aktivity provlékání tkaniček do královských korun. Další aktivitou bylo skládání korun podle předlohy a procvičení zrakové percepce.
VíceDěti se prostřednictvím aktivit s robotickou včelkou učí nenásilnou formou rozvíjet logické myšlení. Tento způsob je velmi baví.
VíceDěti rozdělovaly potraviny na zdravé a nezdravé. Procvičily si tak logické myšlení.
VíceDěti si společně zasoutěžily v třídní olympiádě. Naučily se pravidla Sudoku a procvičily si logické myšlení. Prožitkové učení dětem pomohlo pochopit, kde roste zelenina. Společně jsme se učili orientaci a užívání předložek POD, NA, NAD. Zeleninu jsme si nakonec nakrájeli a vytvořili si smajlíky.
VíceS dětmi jsme si procvičili zrakovou percepci a plošnou orientaci prostřednictvím orientační dráhy s plánkem, kterou jsme využili při tématu sv. Martin. Úkolem dětí bylo projít hrací dráhu podle zaznačené trasy v plánku. K dispozici měly děti 10 různých tras. Trasa znázorňovala putování sv.
VíceS dětmi jsme přiřazovali mašličky k drakům podle barev. Využili jsme plochu herny a k aktivitě posloužila papírová páska. Děti si tak procvičily nejen zrakovou percepci, ale také koordinaci oko-ruka či jemnou motoriku.
VíceVe čtvrtek 17.10. jsme si ve třídě zasoutěžili a rozvíjeli tak Mensa a STEM dovednosti. Na děti čekaly 3 stanoviště. V prvním stanovišti si děti procvičily koordinaci oko-ruka, postřeh a zrakovou percepci.
VíceV rámci našeho tématu PODZIM – jsme si s dětmi zahráli na malé „podzimní badatele“ a lupou pozorovali , zkoumali podzimní přírodu ( plody, listy, hmyz, stromu kůru apod. ). Nenásilnou formou u dětí rozvíjíme jejich zvídavost, smyslové vnímání, samostatnost a podporujeme prožitkové učení.
Více
Adamusova 1041/7
700 30 Ostrava
+420 774 788 677
(volejte od 7:15 – omlouvání dětí)